Avatar billede camillalouise Praktikant
04. maj 2010 - 09:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brænde WMV. fil??

Jeg har lavet min film i MovieMaker og nu er jeg klar til at brænde den ud på en DVD, men den vil ikke brænde. Nogle der kan hjælpe? Og skal nok have det lidt uddybende, da jeg ikke har siddet med dette før ;o) Håber nogle kan hjælpe mig...
Avatar billede frem-ad Professor
04. maj 2010 - 11:46 #1
Du skal have det over i et andet format for at en alm. dvd afspiller kan klare det jeg bruger selv ''ConvertXtoDvd'' som er det nemmeste men den koster

Ellers prøv at læse her http://www.pcworld.dk/art/10824?page=1

Så vidt jeg husker kan den her også klare det: http://www.codecs.dk/?AshampooBurningStudioFree/Braender/DVD/996
Avatar billede frem-ad Professor
04. maj 2010 - 11:51 #2
Alm brænde programmer (Nero - Windows Brænd) kan ikke lave de her nummer, for der skal laves om på fil formaterne
Avatar billede camillalouise Praktikant
04. maj 2010 - 17:48 #3
Hej... Ashampoo Burning Studio kunne godt brænde min film på en cd - vil ikke acceptere DVD i brænderen. Så har nu brændt det på en cd, men kan selvfølgelig kun ses på computeren, men bedre end ingenting. - Men måske du ved hvad jeg gør forkert? Synes ikke rigtigt der er en mulighed, hvor jeg kan bede den om at konventere end brænding?
Avatar billede frem-ad Professor
04. maj 2010 - 19:53 #4
Nu kender jeg ikke ''Ashampoo Burning Studio'' for som jeg skrev bruger jeg ''ConvertXtoDvd'' men har lige prøvet at lege lidt med DVD Flick som jeg også henviste til den kan også klare det.
Og der ligger en guide inde på deres hjemmeside som du kan bruge og DVD Flick er gratis. Hvis du ikke kan finde ud af det ved hjælp af den guid må du lige skrive igen så må jeg prøve at guide dig.
Men hvis du en gang skal til at lave meget af sådan noget, så skal du have fat i convertXtoDvd den er hurtigere nemmere og klarer alt inden for sådan noget.
Avatar billede camillalouise Praktikant
04. maj 2010 - 22:13 #5
Takker for dit godt svar - det hajlp - Send et svar ;o)
Avatar billede frem-ad Professor
04. maj 2010 - 22:22 #6
svar