Avatar billede Dalgas78 Nybegynder
06. maj 2010 - 09:05 Der er 2 kommentarer

Wireless driver til S12 i Windows 7

Hejsa

Fik min fine S12 med XP Home
Og det er sikkert os fin nok, men når man nu bruger netværk deling, nas osv, ja så er home ikke så nem..

Derfor Windows 7 Pro..  Men driveren til det trådløse netværk, virker til dels ok, men den modtager kun dårlig signal. hvis jeg er i et andet rum end hvor AP står !

I windows XP Pro er der fint signal, ville jo nødig nedgradere!

Har prøvet med forskellige AP, fra Dlink, Linksys, og Cisco men ingen forskel.

VH Dalgas
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2010 - 14:50 #1
Hvad er en S12???
Avatar billede Dalgas78 Nybegynder
09. maj 2010 - 20:08 #2
Det er en lille netbook, fra Lenovo
Det hedder en Ideapad S12