Avatar billede mille Nybegynder
07. maj 2010 - 14:52 Der er 3 kommentarer

Programmør søges.

Hej, jeg søger en programmør der kan lave et lille Windows program, som også kan køre som en service.

Programmet skal kunne installeres og herefter indtaster brugeren en brugerkode som gemmes i systemet.

Servicen skal kunne kalde et website/webservice hver gang  computeren startes op.

På sigt skal programmes også kunne bruges på Mac/mobilenheder.
Avatar billede ecentralen Nybegynder
07. maj 2010 - 15:05 #1
Du er velkommen til at henvende dig til mig. Se www.ecentralen.dk/kontakt.html
/EN
Avatar billede spliid Nybegynder
07. maj 2010 - 15:07 #2
Jeg kan klare det, mail mig på kontakt@codetech.dk . Send gerne alt den info (kravspecifikation) du har vedrørende projektet, så kan jeg ud fra det estimere en pris.
Avatar billede it-michael Nybegynder
10. maj 2010 - 11:19 #3
Hej Mille

Vi mener at kunne løse din opgave, og skabe et Window program, samt senere blive lavet om til en Iphone løsning.

Men før, jeg kan give dig en fast pris, skal jeg se din projekt beskrivelse. Når jeg har den, kan vi vende tilbage, med en pris samt evt. få afklaring af diverse spørgsmål

Vores timepris er 180.- DKK, men du får selvfølgelig en fastpris på opgaven.

Hilsen

Michael Jacobsen

skype; it-michael79
Dk tel. +45 3695 0399
Th Tel  +66 (0) 815 955 481
email; michael@outsource-it-to-thailand.dk
www.outsource-it-to-thailand.dk