Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. maj 2010 - 13:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Racing games - titler søges

jeg har fået fat i et rat med pedaler Logitech Formula vibration
Købt af en ven og har nu fået ny spuer! gamer pc med windows 7 X64 og nu mangler jeg nogle bil spil

Så håber der er nogen der ude der kan hjælpe med et par titler af de gode der kan køre under mit windows.

Det medfølgende spil er knap nok xp kompatibelt
Avatar billede wolfen241 Nybegynder
16. maj 2010 - 15:01 #1
måske colin mcRae: dirt 2 eller grid (usikker på win7 kompatilitet) men snart kommer der jo også blur.
jeg ved dog ikke med nogen af spillene om de virker under x64.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. maj 2010 - 13:48 #2
Spillet grid har jeg undersøgt og må sige at det nok er det næste jeg skal have fat i- Efter jeg fandt ud af det medfølgende spil ikke kunne bruges driblede jeg ned i den lokale block buster hvor de også har en coolshop og det eneste pc bil spil de havede var Need for speed - shift ganske ok men manger lidt mere realisme
Avatar billede djmaster Nybegynder
17. maj 2010 - 21:25 #3
Jamen hvis du søger realisme så ville jeg gå efter Race 07, og gerne udvidelsen GTR Evolution også, fås til 25 euro (samlet) på steam. Der kan du også installere en demo af spillet.

Hvis der skal være lidt mere arcade, så synes jeg Burnout Paradise er ganske underholdende.
Avatar billede wolfen241 Nybegynder
18. maj 2010 - 06:36 #4
Jeg tror bare ikke at gtr og race 07 er kompitabelt med win 7. Ellers godt forslag
Avatar billede djmaster Nybegynder
22. maj 2010 - 20:41 #5
Det skulle nu ikke være noget problem:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1085478

Alternativt er det jo bare at installere steam og demo'en
Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. maj 2010 - 19:10 #6
nåh det er hvist lukke tid - tak til all - jeg har fået lidt stof til eftertanke til nøste gang der skal investeres i nye games - hvis nogen syntes de fortjæner piont så læg et svar og så tager jen den endelige beslutning herefter.
Avatar billede djmaster Nybegynder
25. maj 2010 - 16:48 #7
Svar