Avatar billede anders-j Nybegynder
17. maj 2010 - 22:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Compaq NC6220 Sort skærm ved boot

Hej alle i seje eksperter..

Jeg har fået en bærbar af en kammerat fordi den ikke rigtig virker, og han så siden hen har fået ny.

Når man tænder den starter køleren, men der sker så heller ikke skide meget andet.
Det er lykkedes mig én gang at få billede på, hvor den så ville ha´ bios password så nåede aldrig længere fordi jeg ikke kunne få fat i ham og få koden.
Da der kom billede på, bippede den også som normalt ( en gang ) da jeg tændte.

Koden har jeg så fået nu, men den er umulig at få liv i..
Jeg har så kastet mig ud i at skille den ad, og det er da gået meget godt.. Har renset køleren for jævnt meget støv, som gjorde den larmede en del mindre.. Men det virker ikke som om at Harddisken starter op, ej heller cd-rom drevet.

Hvad kan der være galt her tror i?
Avatar billede anders-j Nybegynder
04. oktober 2010 - 11:02 #1
Lukkes
Avatar billede anders-j Nybegynder
04. oktober 2010 - 11:03 #2
Lukkes...