Avatar billede lkt Juniormester
19. maj 2010 - 11:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få fat i et billede i en tabel

Jeg har lagt nogle billeder ind i en tabel. Nu skal billederne fornys, men et enkelt kan jeg ikke få fat i med musen. Jeg har måske lagt det bag teksten og ikke foran som de andre billeder.
Men jeg kan ikke se, at der er noget foran billedet, når jeg sætter (Koder/noder)på.

Jeg har brug for et hurtigt svar, så jeg håber, der er nogen som kan hjælpe mig.
Avatar billede mjense173 Nybegynder
19. maj 2010 - 15:19 #1
Læg den op på et fileshare eksempelvis: http://www.sendspace.com/
Så kan vi prøve at hjælpe dig.

Du bør tjekke at der ikke er følsomt materiale i, før du uploader :-)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
20. maj 2010 - 09:01 #2
Hvis du viser den værktøjslinje der hedder "tegning" så har du den funktion der hedder Marker objekter - det er et billede af en mussemakør, når du har aktivere denne funktion burde du kunne hive fat i billedet.
Avatar billede lkt Juniormester
20. maj 2010 - 10:35 #3
Jeg tror desværre, at funktionen værktøjslinjen Tegning er væk i Word 2007. Jeg kan i hvert fald ikke finde den. Måske du ved, hvor jeg kan finde den.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
20. maj 2010 - 12:08 #4
Officeknappen - Word-indstillinger - tilpas - vælg kommandoer fra: Alle kommandoer - Marker tegneobjekter - Tilføj - Ok.
Avatar billede lkt Juniormester
20. maj 2010 - 12:26 #5
Tak for hjælpen. Opgaven er løst.

Vær venlig at lægge et svar, så kan jeg give point.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
20. maj 2010 - 12:56 #6
Her er svaret :)