Avatar billede dr0zie Nybegynder
19. maj 2010 - 15:35 Der er 4 kommentarer

Javawebhotel

Hej køre Aminoer,

Jeg har udviklet en javawebshop i forbindelse med min eksame.

Jeg skal dertil bruge et webhotel der ikke er for dyrt og understøtter jsp og java og mysql.

Jeg skal i virkeligheden ikke bruge webhotellet i mere end en måned, så gerne et uden binding.

Skal ikke bruge mere end højst 30mb plads.

Håber i kan hjælpe.

Mvh.

Patrick
Avatar billede dr0zie Nybegynder
19. maj 2010 - 15:43 #1
** Aminoer = Eksperter :)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. maj 2010 - 16:25 #2
til fremlæggelse?
en usbstick med xampp på?

hos http://www.one.com/da/ er der 15 dages fortrydelsesret - pånær udgift til domæne-navn, som du jo ejer selv.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
19. maj 2010 - 16:55 #3
ONe.com virker da ikke til jsp og java. ??

Virker xaamp til java uden massevis af extra plugins
Avatar billede dunkeren Nybegynder
20. maj 2010 - 07:12 #4
drozie..

Hvad med om du satte dig bare en smule ind i tingene, du skal trods alt have en server op og køre.
Og det vil også give lidt plus til eksamen, hvis man har styr på server konf.