Avatar billede dr0zie Nybegynder
19. maj 2010 - 21:50 Der er 1 kommentar

Hjælp med java

Hej derude,

Håber der er en herinde der kan hjælpe mig (os)

Vi har fået lavet en java webshop, til den har vi en mysql database tilknyttet.

Vi skal så have denne online enten bare internt eller på nettet så vi kan optage en film af denne og dens funktioner.
Men vi kan simpelthen ikke få dette til at fungere.

Så håbede lidt en herinde kunne hjælpe og evt. havde muligheden for at smide den online på sin server i 1-3 dage- sådan så jeg blot kan se den og optage en video af den i funktion.

Har prøvet med Xaamp og Tomcat, og kan bare ikke få tingene til at virke... :( Kan nogen hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2010 - 21:52 #1
Du syntes ikke det var mere passende at holde det i din forige tråd?