Avatar billede Jens Jakob Teislev Nybegynder
21. maj 2010 - 12:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Java og Flash virker dårligt

Hej alle,

Jeg har Ubuntu 10.04 LTS på en 64 bit maskine med ATI kort.

Mit problem er at java æder 100% af system ressourcerne og generelt kører dårligt.

Mit næste problem er at jeg ofte ikke kan pause eller starte film på Youtube og lignende .flv filer. Det hjælper nogengange at klikke hurtigt en masse gange på play knappen,

Det samme gælder for www.speedtest.net, hvor jeg skal være heldig for at få den til at udføre en test.

Desuden gælder det for en række pop-up vinduer med billeder: fx www.beretta.com.

Dette problem sker kun på min maskine, sp jeg mistænker det måske kan være relateret til ATI kortet?

jakslev
Avatar billede THage Praktikant
27. juni 2010 - 22:29 #1
Hej Det kan lyde som om du har et flash problem,

Prøv at smide denne kode ind i terminalen

Kode:
sudo apt-get purge flashplugin-nonfree gnash gnash-common && sudo apt-get install flashplugin-nonfree
Avatar billede Jens Jakob Teislev Nybegynder
02. oktober 2010 - 11:12 #2
Lukker dette spørgsmål - vedrører dårlig understøttelse for både java og flash i 64-bit for Linux.