Avatar billede birgittejensen Nybegynder
23. maj 2010 - 16:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede via HDMI hopper

Hej,

Jeg har fået en ny computer med hdmi ud .. Så har jeg sat et kabel i over til mit Panasonic TX-32LE8PA i den tro, at jeg så ville kunne se film fra min computer på mit tv. Der kommer både billede og lyd over på tv'et - uanset om jeg bruger HDMI 1 eller HDMI 2 i mit tv, men billedet står og hopper helt vildt uanset hvad jeg gør. Har forsøgt at rode med en masse indstillinger på min computer, og der er ikke rigtig nogle indstillinger, der har med HDMI at gøre på mit tv. Der sidder et Intel X4500HD grafikkort i min computer.
Så vidt jeg ved er mit tv ikke HD ready, men der kommer jo billede over på skærmen - så burde det vel også virke?
Avatar billede poko1 Ekspert
23. maj 2010 - 16:36 #1
Prøv at gå i skærm indstillinger vis alle tilstande og se om du kan ændre på opdaterings frequenzen
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
23. maj 2010 - 18:46 #2
Hej poko1,

Det er prøvet .. at ændre fra 60 - 50 og tilbage igen, og det havde ingen effekt overhovedet
Avatar billede poko1 Ekspert
23. maj 2010 - 18:58 #3
Har du også prøvet forskellige opløsninger? 1366 x 768 er den rigtige ifølge manual og det den burde instilles til
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
23. maj 2010 - 19:46 #4
Jep - har prøvet stort set alle opløsninger uden resultat. Jeg fatter det ganske simpelt ikke.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
26. april 2014 - 09:13 #5
Lukker