Avatar billede badazz Novice
25. maj 2010 - 01:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kalender poster til WEB

Hej

Jeg bruger outlook 2007 med exchange, jeg er ved at lave en lille info pc, der viser nogle nyhedsoverskrifter og vejret osv, men kunne godt tænke mig at den også kunne vise om der var noget i kalenderen idag, eks. bare på en liste som sådan:

Idag:
ingen poster

Næste:
Onsdag den 26maj : Husk at spise middagsmad

Eller sådan noget lignende.. systemet jeg laver kører via html, så jeg ville gerne hvis jeg kunne vise kalendren i samme, det er ingen problem, hvis outlook skal køre i baggrunden, og alt HTML ligger lokalt. hvis det kræver php eller lign, er det hellerikke et problem.. søger bare et plugin eller lign der kan klare opgaven, evt. ligge det ud i en fil, som min info sider læser fra med jævne mellemrum..
Avatar billede supervejle Nybegynder
25. maj 2010 - 08:40 #1
Hvis du får Outlook til at synkronisere med Google kalender, kan du bruge www.supersaas.dk som applikation. Systemet er gratis op til en vis grænse.

Der findes også andre online kalendere, hvor det koster penge, men du kan jo søge på gratis online kalender og se, hvad der er af muligheder. :)
Avatar billede badazz Novice
28. oktober 2010 - 19:48 #2
lukker