Avatar billede Danishmo Nybegynder
25. maj 2010 - 11:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Midioutput i C#

Hej Eksperter

Jeg sidder med et projekt, hvor jeg skal have lavet et midioutput der skal samles op af et andet program. Desværre kan jeg ikke få lavet selve det midioutput jeg skal bruge.
Findes der et midi-bibliotek i C# eller skal dette laves fra bundet?
Det drejer sig om at lave og sende en midikode og sende den afsted. Her er et eksempel på værdierne:
Kanal: 1
Velocity: 100
Midi key :41

Håber der er nogen der har en idé til en løsning.
Med venlig hilsen
Danishmo
Avatar billede winners79 Nybegynder
26. maj 2010 - 12:26 #1
Dette burde være det du har brug for:

http://www.codeproject.com/KB/audio-video/MIDIToolkit.aspx
Avatar billede Danishmo Nybegynder
29. maj 2010 - 21:25 #2
Hej winners79

Troede jeg havde svaret på dit indlæg, men det er åbenbart gået galt et sted.
Tak for din kommentar. Jeg har godt kigget lidt på det projekt du linker til, men desværre har jeg ikke kunne finde hoved eller hale i det.
Tilgengæld fandt jeg et indlæg samme sted, hvor det jeg skal brug bliver gjort nemt og enkelt:
http://www.codeproject.com/KB/audio-video/MIDIToolkit.aspx?msg=1878118#xx1878118xx

Med venilg hilsen
Danishmo
Avatar billede Danishmo Nybegynder
08. juni 2010 - 11:47 #3
winners79, hvis du vil have point for at sende mig i den rigtige retning, så må du lægge et svar. Ellers lukker jeg tråden...