Avatar billede brolaeggeren Nybegynder
26. maj 2010 - 18:53 Der er 10 kommentarer

Problem i outlook 2007

Hej ale
Jeg har et problem når jeg skal følge et link jeg har fået tilsendt på mail i outlook 2007 får jeg følgende meddelse.

handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger i computeren.Kontakt systemadministratoren. det må være mig selv.

Problemet opstod da jeg prøvede at installere opera web browser.
Jeg har slettet denne igen uden resultat.

Hvad skal jeg gøre?

Kim
Avatar billede poko1 Ekspert
26. maj 2010 - 18:59 #1
Hvad med at gemme de vigtige filer du har lavet siden du instalerede programmet for der efter at gendanne din pc til et tidspunkt før
26. maj 2010 - 19:10 #2
Generelt: Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

Forventer at du så gerne vil have IE (Microsoft Internet Explorer) igen til at være din standard Browser ?
Hvilken version ?
Avatar billede brolaeggeren Nybegynder
26. maj 2010 - 19:21 #3
Hej
Jeg her vista og ie8
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2010 - 19:41 #4
Åbn IE -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer -> Tjek at IE er sat som standardbrowser
26. maj 2010 - 19:42 #5
... kontrolpanel - Standardprogrammer - Angiv Standardprogrammer - Makér [Internet Explorer]
=> Benyt dette program som standard...
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2010 - 19:43 #6
PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede brolaeggeren Nybegynder
26. maj 2010 - 20:12 #7
Jeg har prøvet men det hjalp ikke.
Avatar billede brolaeggeren Nybegynder
26. maj 2010 - 20:14 #8
Undskyld er ny på siden.
30. maj 2010 - 10:25 #9
(Fortsættes ved http://www.eksperten.dk/spm/910933 ...)
Avatar billede pengzi Nybegynder
23. august 2010 - 12:30 #10
Jeg fik sammen beskeden og i mit tilfælde var at jeg tidligere havde installeret Google Chrome som standard web-browser og siden hen afinstalleret det. Problemet blev løst at geninstalleret Google Chrome igen.

Jeg bruger win 7, office pakke 2007.