chat metoder
heya,hvad er de bedste og mindst performens krævede, at sende chat beskeder til?
er det i en database eller en fil? der bedst?
for der kan jo hurtigt komme rigtige mange tegn i sådan en chat...
ps. det er til en hel masse SMÅ chatte... ligesom de der venne chat på facebook
