Avatar billede lifo Nybegynder
02. juni 2010 - 00:44 Der er 1 løsning

USB I/O til mobilen

Er der nogen der ved om man kan få(eller lave) et I/O module til en mobiltelefon's usb port
Jeg har en gammel HTC Touch Diamond hvor touch delen er gået, så jeg kan ikke bruge den som mobil. men kan stadig programmere den og starte nogle programmer

tænkte så at jeg kunne bruge den til noget styring
jeg ved at der eksisterer 1000 andre billige løsninge men så skal jeg bikse med c igen. og med mobilen har jeg også nem adgang til internettet
kunne jeg bruge min mobil så er det dejligt nemt at udvikle i Visual Studio og C#
Avatar billede lifo Nybegynder
18. august 2010 - 14:20 #1
lukker ingen har svaret og jeg har ikke fundet noget