Avatar billede hedager Nybegynder
02. juni 2010 - 20:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2002 på Windows 7

Jeg har installeret en Office 2002-pakke på Windows 7.
Kontoen er ifølge TDC sat helt rigtigt op, men Outlook kan ikke huske min adgangskode.

Når jeg åbner Outlook kommer der en boks med meddelelsen: Outlook ha roprettet en ny konto. Vil du imortere den?

Jeg kan vælge mellem ja og nej, men intet sker. Jeg ved ikke, hvordan jeg får slettet den uønskede nye konto. Så vidt jeg har kunnet finde ud af, er det måske den, der forstyrrer, så Outlook ikke kan huske min adgangskode og i det hele taget kører lidt ustabilt.

Måske findes løsningen i "Post" i Kontrolpanelet, men når jeg prøver at åbne den, får jeg at vide, at maskinen ikke har ressourcer til at foretage sig noget, selv om alt andet er lukket ned.
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
02. juni 2010 - 22:31 #1
Hvis du ikke får dette til at virke, så prøv evt med Windows Live mail. Det er gratis og er en del af feks Messenger.
Det minder rigtig meget om outlook (det er microsoft der laver begge programmer)
Det kan hentes her: download.live.com
Avatar billede hedager Nybegynder
04. juni 2010 - 20:12 #2
Tak til plentyforce for kommentar, selv om den ikke er meget bevendt. Jeg ønsker at bruge Microsoft Outlook. Ellers havde jeg ikke brugt al den energi på at få det til at køre.

Så vidt jeg kan se, er mit problem, at Post under Kontrolpanelet ikke kan køre. Det bevirker, at jeg ikke kan få importeret den nye mailkonto, som ligger og venter der.
Hvorfor mon min nye maskine mener, der ikke er ressourcer til at køre Post?
Avatar billede hedager Nybegynder
02. september 2010 - 07:51 #3
Jeg har fået problemet løst. Det viste sig, at Windows 7 havde løsningen indbygget. En søgning på Google lede mig frem til den fil, som giver problemet. Ved at søge den frem på min maskine, fik jeg også en løsning, så alt nu kører fint.
Problemet udløses ved at man køber en PC, som har en to-måneders Office 7-pakke insalleret. Den sletter man, fordi man ønsker at fortsætte med sin gamle Office-pakke. Men det er ikke det hele, der slettes, og så har vi balladen.
05. september 2010 - 09:31 #4
Avatar billede julle50 Nybegynder
06. december 2010 - 10:48 #5
Jeg har samme problem med at Office 2002 ikke kan huske koden
Har prøvet at slette prøveversionen af office og prøvet at slette i registringsdatabasen men uden held
Er der nogen der har flere forslag