Avatar billede rmjdk Nybegynder
03. juni 2010 - 15:05 Der er 8 kommentarer

Lav .docx med C# 3.5

Hejsa

Jeg gemme noget data i Microsoft's .docx-format, jeg har googlet lidt og kan kun finde frem til gamle hjemmelavede libs til dette formål. Er det ikke indbygget funktionalitet i .NET 3.5? Evt. nogen der kan pege mig i den rigtige retning?

På forhånd tak!
Avatar billede arne_v Ekspert
03. juni 2010 - 15:44 #1
Har du kigget paa hvad VSTO tilbyder?
Avatar billede Syska Mester
03. juni 2010 - 20:43 #3
over på .NET 4 og med dynamic keyword, skulle vist gøre sådanne ting nemmere ... mener jeg at have læst et sted på nettet. Kun hint ... da jeg ikke selv har prøvet det.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. juni 2010 - 20:49 #4
VSTO er COM.

COM er nemmere med dynamic.

Ergo ...

OOXML SDK er derimod ren .NET.
Avatar billede bvli Praktikant
03. juni 2010 - 21:19 #5
Ja - du skal bruge ooxml sdk'et. Men det kræver altså stadig, at du er nødt til at sætte dig ind i hvordan formatet er opbygget og det er desværre ret tidskrævende. Det er dog rimeligt hurtigt at komme i gang med - især hvis du før har haft arbejdet med WordML.
Avatar billede rmjdk Nybegynder
10. juni 2010 - 11:46 #6
Kom med et svar arne, Open XML SDK kan jeg bruge :)
Avatar billede arne_v Ekspert
10. juni 2010 - 14:59 #7
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
04. juli 2010 - 03:28 #8
så mangler du bare at acceptere