06. juni 2010 - 12:03Der er
6 kommentarer og 1 løsning
Netgaer WGR614 og IP-telefon
Efter jeg har erhvervet mig en Netgear WGR614 router er jeg begyndt at have problemer med min IP-telefon. Når jeg ringer ud går der 10 min. så lægger den automatisk på. Hvis jeg sætter IP-telefonen direkte til ADSL-modemmet så virker det fint...
IP-telefonens adapter er en Linksys PAP2T. Ved ikke om den har noget indbygget. :-s Men det virkede fint nok da jeg havde Fullrate internet (modem og router bygget sammen), men nu har jeg Telmore hvor jeg selv skulle skaffe en router.
Den kører med nyeste firmware ja. Men jeg har lige fået at vide at jeg skal prøve at slå ALG fra. Hvilket jeg har gjort nu, og så prøver vi det igen i aften.
Ja helt sikkert noget med opsætning i adapter eller router. Har selv en ip adapter med router funktion og hvor denne er tilsluttet endnu en router og det virker fint. Bruger også telmore til internet. Men virker det ikke så vend tilbage så kigger jeg dybere i manualer osv.
Lukker lige den her. Jeg fik jo svaret fra anden side..
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.