Avatar billede Killervalon Nybegynder
07. juni 2010 - 19:13 Der er 14 kommentarer

LAN Spil

Hej,

Jeg har haft lidt snak om et lan, vi bliver sådan cirka 5-7 stykker (Altså jeg regner med 5) Og jeg leder efter sådan set alt multiplayer, jeg ville dog foretrække en SMULE co-op eller team mod team... Bare ikke sådan noget som CSS osv, det har vi alle sammen, og vi er allesammen ved at falde i søvn til det..
Avatar billede lzs Nybegynder
07. juni 2010 - 19:44 #1
SWAT 4 og soldat er altid sjovt og i begge spil har man muligheden for at spille hold mod hold
Avatar billede Killervalon Nybegynder
07. juni 2010 - 20:02 #2
Jeg syntes bare ikke rigtig jeg kan få Swat 4 til at virke rigtigt, soldat er bare sådan lidt... KEdeligt.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2010 - 20:23 #3
Hvis bare i var en mindre (eller en mere) ville Left4Dead være det optimale valg. Skal det være et FPS?
Avatar billede Killervalon Nybegynder
07. juni 2010 - 20:43 #4
Nej, det er faktisk helt lige meget, selvom vi kun er to der har L4D, og personligt syntes jeg ikke det er så sjovt mere.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2010 - 20:54 #5
Personligt er jeg meget glad for at spille Warcraft 3 og alle Command & Conquer spillene (RTS) med mine venner. Til dem der er til mere hård action kan Crysis Wars (FPS) nævnes, selvom man der oftest også spiller med andre spillere.

Skal det være gratis kan TrackMania Nations Forever (Racing) nævnes, og en kending med mange år på bagen, Jazz Jackrabbit 2 (Platformer).

Men det er jo selvfølgelig bare min mening :)
Avatar billede Killervalon Nybegynder
07. juni 2010 - 21:06 #6
Jeg må indrømme, jeg kender det meste af det, og jeg vil sige det er kedeligt. Altså kender ikke Jazz Jackrabbit, og har aldrig prøvet Crysis Wars, men sidste LAN var Serious Sam 2 Da et rimelig godt hit, vi fik ikke spillet det så meget men, altså :)
Avatar billede Killervalon Nybegynder
02. september 2010 - 19:31 #7
Kunne være rigtig fedt med en update.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2010 - 23:41 #8
Har i ikke holdt jeres lan endnu?
Avatar billede Killervalon Nybegynder
03. september 2010 - 18:57 #9
Nej, det blev aflyst. Nu tænker jeg bare til hvad et fremtidigt LAN kunne indholde.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2010 - 13:02 #10
Du har stadig ikke rigtig nævnt nogle genrer, men jeg kan da godt fortsætte med at remse op:
- Heroes of Might and Magic kan spilles over LAN eller flere sammen om én computer
- Leage of Legends er gratis
- Starcraft II er lige udkommet
Avatar billede Killervalon Nybegynder
05. september 2010 - 15:07 #11
Altså, co-op er ret genialt. og Ja, kender godt dem alle sammen, ser kun Starcraft 2 af de tre du nævnte der er okay, jeg fik jo også trods alt spillet på første dagen :)
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2010 - 15:24 #12
Jeg beklager at skulle være den der siger det til dig, men co-op er altså ikke en genre. Det er en måde at spille på, som kan være i mange genrer.
For at nævne et par stykker: Real Time eller Turn Based Strategy, Fighting, Arcade, Adventure, Role Playing Game, Puzzle, First Person Shooter, osv.
Avatar billede Killervalon Nybegynder
05. september 2010 - 20:52 #13
Co-op = En måde at spille på, ikke genren.
Du burde da have en idé om hvad jeg snakker om. Ellers har du da også spildt dit liv på et eller andet nedern, men det er lidt ligemeget hvilken genre, bare det er sjovt og der er en anelse samarbejde. Ellers kunne vi jo bare sidde derhjemme og spille et single-player spil?
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2010 - 22:19 #14
Men du må da have en favoritgenre eller to alligevel. Ellers tror jeg ikke jeg kan fortsætte med at komme med forslag.

(Need for Speed er nice :)