14. juni 2010 - 16:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Huawai E220 (3´s mobile bredbånd)

Hej når jeg prøver at installere dette på min computer får jeg følgende fejl hvad kan det skyldes?

3Connect - Install Wizard
Writelogfile Openfile Failed
Avatar billede haverslev Novice
14. juni 2010 - 17:02 #1
Skal du ikke bare sætte den i usb og den installere sig selv`?

Jeg har det samme, som jeg bruger til/i mit sommerhus, dog hos TDC:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=21481
Avatar billede giweo Juniormester
14. juni 2010 - 17:13 #2
14. juni 2010 - 17:44 #4
Hej har prøvet alle de ting og ingen af delene virker og har prøvet det modem på en anden computer hvor den installere det hele og alt kørere fint hmm???

Det der undre mig er hvad betydet der her
Writelogfile Openfile Failed og hvordan gør man så den kan skrive der??
Avatar billede haverslev Novice
14. juni 2010 - 17:50 #5
Du har vel ikke noget Norton internet security eller andet sikkerheds software installeret, der evt. forhindre den i at åbne program/filer på den maskine.

Er du administrator på maskinen ?
Avatar billede fasteddy Nybegynder
10. juli 2010 - 10:44 #6
Har også oplevet at Norton nægtede mig at installerer mobilt bredbånd. Måske haverslev har fat i noget af det rigtige?

http://mobiltbredbandguide.dk/
24. januar 2011 - 20:21 #7
Opretter i lige et par svar så i kan få jeres point... forældet,
Avatar billede haverslev Novice
24. januar 2011 - 20:27 #8
Svar :-)
Avatar billede websitebasen Nybegynder
09. juli 2011 - 18:49 #9
Jeg havde det samme problem med mit mobilt bredbånd modem! Men det var norton der blokerede det! :) Problem løst.