Avatar billede evildoctor Praktikant
15. juni 2010 - 14:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overvågningskamera

Findes der en enkel løsning hvormed jeg kan installere en kameraovervågning i vores hjem??
Vi har en NAS der er tilsluttet vores trådløse accesspoint.
Vi ønsker overvågning;
* I carporten
* I stuen
* I køkken/alrum

Det kunne være super lækkert med et setup der gemmer en loop på f.eks. 1 time eller sådan noget på NAS'en uden at der skal være en computer tændt til at styre det.

Nogen der har erfaringer ud i denne uoverskuelige jungle :D
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
15. juni 2010 - 14:48 #1
Nu ved jeg ikke hvilken NAS du har, men jeg ved at synology's Nas har mulighed for gratis at tilkoble et enkelt IP kamera, og man kan tilkøbe yderligere.. alt efter hvilken synology man har, op til 12 kamera licenser.

måske din kan det samme
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2010 - 14:56 #2
du skal nok kigge på dette her
hvis den ikke vises korrekt skal du bare lade den søge under
swan

http://www.computercity.dk/Search/Search.aspx?sw=swan&searchType=product#

de har også et lille et du kan sætte der ligner en lystænder - der er batteri i og kort så der kan være mange billeder på.

det har de også er ganske godt og en billig løsning

her er et billede fra en anden side

http://www.swann.com.au/s/products/view/?product=344

jeg har det selv siddende et bestemt sted

det behøver ikke mere lys end fra et lys hvis du kan se det for dig og billederne er gode.

m.v.h
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
07. juli 2010 - 20:42 #3
Kan se at det er over 14 dage siden, der sidst har været aktivitet her i tråden. Har du fundet en løsning eller...?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. september 2010 - 16:23 #4
Har du fundet en løsning på spørgsmålet?
Avatar billede evildoctor Praktikant
07. februar 2011 - 09:30 #5
Fandt aldrig nogen løsning desværre, projektet skrinlagt