Avatar billede dennis_sorensen Praktikant
16. juni 2010 - 23:20 Der er 3 kommentarer

Deling af mails

Er der nogen bud på hvad den bedste e-mail løsning er, hvis man er en mindre virksomhed hvor alle gerne vil kunne tilgå mails centralt og behandle dem som et flerbrugersystem, lidt som i et crm system. Gerne med backup. Jeg har brug for outlooks mange funktioner i forhold til at organisere.

Skal man bruge en exchange server ?

Det skal bemærkes, at vi snakker om en pst fil der i dag er ca. 17 GB og som sikkert ikke bliver mindre, da det er nødvendigt at mange af mailsene er tilgængelige i flere år.
Avatar billede mini-me Nybegynder
17. juni 2010 - 01:26 #1
Jeg ville nok vælge en Exchange server til dette, det er fuldt integreret med outlook, nem backup, mulighed for deling af flere "indbakker" - public folder osv.!
Avatar billede osdata Nybegynder
17. juni 2010 - 08:48 #2
Hej Dennis

Det kan nemt løses med en Exchange server.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede niller10 Nybegynder
24. september 2010 - 19:45 #3
Hej,

Man trenger ikke en Exchange server, der findes bedre og billigere alternativer.
mailenable
icewarp
osv..

Jeg bruger selv icewarp på mine mail server og yderste tilfreds. samt jeg spare en masse penge på ikke at være afhengig af "exchange" experter.