Avatar billede rene_koemler Praktikant
22. juni 2010 - 09:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Syntax for at kunne kalde en .asp side med værdien fra en tekstboks

Hej Igen,

Jeg vil meget gerne kunne kalde siden "beholdning_detaljer.asp" med den værdi jeg har indtastet i tekstboksen "T1".

Jeg kan bare ikke finder ud af hvorledes man fsætter værdien af tekstboksen ind som parameter i action sætningen.

<form method="POST" action="beholdning_detaljer.asp?serienr="
    <h1 align="left">
    <h1>Vis genstand</h1>
    <p align="left">Serienummer:</p>
    <p align="left"><input type="text" name="T1" size="28"></p>
    <p align="left"><input type="submit" value="Send" name="B1"></p>
</form>
Avatar billede jimpp Nybegynder
22. juni 2010 - 10:05 #1
form method="GET"?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. juni 2010 - 10:05 #2
<form method="GET" action="beholdning_detaljer.asp"
    <h1 align="left">
    <h1>Vis genstand</h1>
    <p align="left">Serienummer:</p>
    <p align="left"><input type="text" name="T1" size="28"></p>
    <p align="left"><input type="submit" value="Send" name="B1"></p>
</form>
Avatar billede rene_koemler Praktikant
22. juni 2010 - 10:17 #3
ok det var jo ikke så svært (når man kan), tak for hurtigt svar

men hvorledes ved det kaldte dokument at parameteren i "Request.Querystring" er serienr:

SQL = "Select * From tab_beholdning Where Serienummer=" & Request.Querystring("serienr")
Avatar billede jimpp Nybegynder
22. juni 2010 - 10:30 #4
<p align="left"><input type="text" name="serienr" size="28"></p>
Avatar billede rene_koemler Praktikant
22. juni 2010 - 11:26 #5
Tak til jer alle sammen .. send venligst et svar så jeg kan lukke ordentligt.
Avatar billede jimpp Nybegynder
09. juli 2010 - 16:21 #6
Svar :)