Avatar billede svend-herlig Nybegynder
25. juni 2010 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung syncmaster 710N

Jeg sidder her med 3 stk. Samsung syncmaster 710N som jeg har fået fra min storebrors arbejde da de ville have nye og større skærme.´

MEN de vil ikke virke med min maskine eller min kærestes. Jeg tror jeg er nået frem til, fra samsungs hjemmeside, at det skyldes deres driver kun dur fra win98 til winXP og ifølge deres "help" center kan jeg så ikke bruge skræmene med vista/7 Det har jeg lidt svært ved at tro på skulle være den eneste sandhed. Jeg kan godt forstå hvis de ikke kan indstilles eller opløsningerne er mærkelige eller sådan, men når jeg trykker på knappen "Auto" på skræmen,tester den og konkludere at skærmen virker perfekt men en firkant der køre rundt over hele skærmen.

Nogen der kender en multi driver, en lille bat fil, eller et andet trylletricks så jeg ikke behøver at smide alle de velfungerende skærme ud...?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
25. juni 2010 - 14:42 #1
Har selv en syncmaster 710N og kører med windows 7

Så det har bestemt ikke noget med driverne at gøre..
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
25. juni 2010 - 16:32 #2
Du har bare sat din til og så virkede det, eller har du opdateret/install noget?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
28. juni 2010 - 08:49 #3
Ja, der var ingen problemer overhovedet.

kan ikke huske jeg på noget tidspunkt har installeret en driver til en skærm. så længe grafikkortet er korrekt installeret og kabel og skærm virker.. så burde resten gå af sig selv..
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
30. juni 2010 - 09:35 #4
det giver bare ingen mening, men samsung har lige lovet mig en driver... dog ikke magtet at sende den...
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
02. september 2010 - 09:40 #5
Svaret kom fra Samsung, det er u forståeligt da therealyoda jo skriver at det kan køres fra win7. Men svaret var at de er lavet til XP og så modtog jeg en mængde forskellige driver men fik det aldrig til at virke. Jeg har nu smidt skærmene ud, ærgerligt men de irriterede mig hver gang jeg så på dem