Avatar billede mr8541 Novice
28. juni 2010 - 18:58 Der er 4 kommentarer

HDMI kabel viser intet på TV

Hej alle sammen

Jeg prøver at tilslute min bærbare med HDMI kabel til mit tv. Men Selvom jeg leger med skærmindstillinger osv kan jeg ikke få et billede frem på skærmen. Er der nogen der har en god idé til hvad jeg gør galt?

Jeg kører Windows Vista Home Premium hvis det hjælper.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2010 - 20:16 #1
Hvilke genvejstaster bruger du for at få eksternt billede ?
Avatar billede mr8541 Novice
28. juni 2010 - 21:58 #2
genvejs taster?!? Øhm ingen.. kan man det?!? i så fald, hvordan?

Jeg har fået af vide jeg skal højre klikke på skrivebordet - vælge personlige indstillinger - skærmindstillinger, og så ved at skifte skærm derinde skulle den vise billedet på mit tv... Problemet er så at det ikke virker!!! Er jeg helt ved siden af?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2010 - 22:52 #3
Det plejer at være en Fn tast og en af F tasterne.
Avatar billede valbyly Nybegynder
28. juni 2010 - 23:22 #4
På fjernsynstasterne skal du, under Source, vælge HDMI.