Avatar billede gewaldig Nybegynder
01. juli 2010 - 15:27 Der er 4 kommentarer

Netværk er ikke identificeret, Win 7

Jeg kan ikke få min nye computer på internettet via mit trådløse netværk. Det er den første computer der giver beskeden: Netværk er ikke identificeret.
Der er forbindelse til Routeren men ikke til internettet. Jeg har lige tilsluttet en bærebar og der var ingen problemer.
Avatar billede dude3 Nybegynder
01. juli 2010 - 18:29 #1
har du prøvet at skifte kanal på routeren.. ?
Avatar billede gewaldig Nybegynder
01. juli 2010 - 21:09 #2
ØØØ skifte kanal?
Avatar billede dude3 Nybegynder
01. juli 2010 - 23:51 #3
en trådløs router kan køre på 14 kanaler.... man kan sige at signalet kan gå igenem 14 kanaler normalt plejer den bare være automatisk, men hvis man har naboer som også bruger, kan den have svært ved at komme igennem, så derfor kan du vælge en specifik og derved finde den som passer til dig....
Avatar billede gewaldig Nybegynder
18. juni 2011 - 10:56 #4
Problemet blev aldrig løst.
Jeg trak i stedet et LAN kabel hen over et støvet loft i 40 grader varme og skrottede det trådløse netværkskort.
Gad vide om problemet var at mit gamle trådløse netværk ikke var krypteret og Win 7 derfor nægtede adgang?
Det finder jeg nok aldrig ud af.