Avatar billede Gonner Nybegynder
03. juli 2010 - 08:43 Der er 1 løsning

HP ColorLaserjet 1600

Printeren er begyndt at "miste" farve i venstre side af udskrifter. Der er masser af farve i partroner. Det er som at farven toner ud fra midten af papiret. Det er nummer to printer, som jeg har med samme problem. De er sket efter ca 2 års brug, på begge to. Kan det måske være den skal renses, eller er der nogen forslag. Jeg har kørt printerens rense modus utallige gange men uden held
Avatar billede egidiussen Nybegynder
03. juli 2010 - 09:08 #1
Hejsa
Jeg har haft lidt samme problem på arbejdet og jeg fik at vide fra HP, at det skyldes støv mellem tonertromlen og det lille stykke glas bagved. Jeg fik at vide at jeg skulle blæse luft ind for at rense (helst trykluft på dåse da det er skånsomt). Hvis man er uheldig, at er støvet kommet helt ind bag glasset og det betyder oftest ny printer.

Skipper

P.S.
Ring evt til HP support og spørg om forslag - de er meget flinke.