Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
05. juli 2010 - 11:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Upload af ferie billeder

Goddag Eksperten

Jeg skal ud og rejse i noget tid, og i den sammenhæng har jeg besluttet at det vil være smart at købe mig plads hos et hosting selskab, således at jeg kan uploade film og billeder til et website der så passer på mine minder indtil jeg er hjemme igen.

Spørgsmålet er:

Hvor for jeg den bedste løsning? Prisen er ikke så relevant, jeg vil langt hellere undgå reklamer og andet af tvivlsom karekter end spare nogle enkelte kroner.

Mvh Zoster
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2010 - 11:46 #1
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
05. juli 2010 - 12:12 #2
Helt klart en løsnings model vejmand. Tak for den.

Men der er desværre en 1gb limit på indtil videre, jeg kan hurtigt forestille mig at det blir brugt op, når der blir optaget video i HD.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2010 - 12:38 #3
Man kan opgradere til 20GB for $5 pr. år, 80 GB for $20, 200GB for $50, 400GB for $100 og 1TB for $256
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
05. juli 2010 - 13:07 #4
Igen tak for svaret vejmand.

Så er der kun den sidste forhindring; Jeg kan ikke få lov til at upload video til picasa. Det kan være fordi jeg ikke kan finde det korrekte sted, men det er ihvertfald en nødvendighed.

Mvh Zoster
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2010 - 13:11 #5
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
05. juli 2010 - 13:31 #6
Igen tak for svaret vejmand.

Det er desværre ikke en løsning for mig grundet:
http://picasa.google.com/support/bin/answer.py?answer=55990

Mine videor ville ikke beholde deres HD opløsning, og det er endnu ikke sikkert at jeg kan downloade dem igen.

Et website, webhotel eller lignende der ikke sætter begrænsning på hvilket format jeg uploader mine billeder / film er hvad jeg foretrækker indtil videre
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
05. juli 2010 - 16:24 #7
Et lille bump
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
23. juli 2010 - 20:54 #8
Hmm Skal de kunne ses, eller er det bare som en backup løsning.?
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
04. december 2010 - 19:08 #9
goddag, jeg er lige kommet hjem fra 4 mdr rejse, og ser at dette spørgsmål stadig er åbent.

vejmand kan du ikke give et svar, jeg endte op med at bruge picasso også gå rundt med en ekstern harddisk.

Jeg takker for hjælpen, det er rart med hjælpsomheden her på eksperten

Anders
Avatar billede vejmand Juniormester
04. december 2010 - 19:24 #10
Velbekomme, svar kommer her......