Avatar billede den-evil Nybegynder
07. juli 2010 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Viser 3 billeder hurtigt i IE, men ik FF

På denne side:
http://kommunekemi.net.dynamicweb.dk/Forside.aspx

Hvis man kommer ind med Firefox virker det fint, den viser 1 billeder, og fader mellem resten - Det gør den også i IE, dog starter den med at udskrive billederne hurtigt under hinanden, også collapser den så derefter til 1, hvor den så looper gennem de andre..

Hvordan undgåes dette? Det skal gør som i FF
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. juli 2010 - 14:14 #1
Tak skæbne du har mange point ude :(

Hvis du kigger i FF, så får du mange CSS advarsler.
Avatar billede den-evil Nybegynder
07. juli 2010 - 14:16 #2
Jep i know, skal også lige have løbet alt igennem og uddelt point - Jeps, har jeg godt set, men det burde ik påvirke loading og renderingen af billederne ? Og den gør det også kun i IE ?
Avatar billede den-evil Nybegynder
07. juli 2010 - 14:24 #3
Jeg fik løst det... Jeg satte en height på, samt en overflow:hidden på den div det hele lå i, så kunne jeg skjule det..
Avatar billede majbom Novice
07. juli 2010 - 14:27 #4
så husk at få lukket spørgsmålet, så er du nede på 4514 ;)
Avatar billede den-evil Nybegynder
07. juli 2010 - 15:21 #5
Haha, javel, går igennem alle spm nu her, og får lukket dem :)