Avatar billede kimdolleris Nybegynder
07. juli 2010 - 21:25 Der er 1 løsning

Redigere radiobutton valg (php/mysql)

Hej!

Jeg sidder med et lille problem.

Jeg har en formular med noget input-felter og en enkelt radiobutton-gruppe. Disse info kan jeg snildt få i databasen.

Problemet er når jeg skal redigere i det indtastede i en ny formular. Formularen er i bund og grund den samme bortset fra at den valgte radio button jo selvfølgelig skal være valgt.

Så hvordan omskriver jeg min "value" så det sætter en "checked" i din rigtige radiobutton når jeg returnerer mine data fra databasen.

pft.

=) Kim
Avatar billede kimdolleris Nybegynder
08. juli 2010 - 14:20 #1
Lukker.. hiver den i PHP