Avatar billede flashlite Nybegynder
07. juli 2010 - 22:44 Der er 1 løsning

AS3 + CSS

Hej kan man ikke lave et dynamisk input felt hvor man definere font, farve og str. fra CSS.

Har ingen problemer med at impotere CSS ind i flash og bruge det på div tekster men når jeg vil lave feltet til et felt jeg kan skrive i selv virker det ikke.

Kan det kun gøres ved at lave et tekst felt fysisk som MovieClip og så smide det ind på stage enten med kode eller simpel placering, for det virker også, men ikke det jeg ønsker. Ønsker at kunne ændre det via et eksternt CSS dokument.
Avatar billede flashlite Nybegynder
08. juli 2010 - 08:18 #1
flytter det lige over i flash...