Avatar billede randrup42 Nybegynder
07. juli 2010 - 23:39 Der er 8 kommentarer

Pengene tilbage?? (Computer)

Hjælp!!

hvad gør jeg vis Acer ikke mener at det er grund nok til at give mig pengene tilbage?

jeg har en Acer mini som flere gange når jeg tænder den er der bare sort skærm. Den har været til rapation for det 3 gange nu men Acer mener stadigvæk ikke at det er fejl nok til at give mig pengene tilbage? hvad kan jeg gøre????

Vh. Kristoffer Randrup
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juli 2010 - 23:41 #1
Avatar billede thov Forsker
08. juli 2010 - 00:38 #2
Sker det indenfor de første 6 mdr. efter købet, mener jeg, at du har krav på at få pengene tilbage, efter 2 mislykkede rep. forsøg - altså når skidtet bryder ned tredie gang.

Men klart de forsøger at knibe udenom - går den så går den :-)
Avatar billede randrup42 Nybegynder
08. juli 2010 - 01:45 #3
den har været til rep. 3 gange men acer har vuderet at det ikke var nok til at give mig pengene tilbage så nu er det en sag mellem mig og føtex hvor jeg har købt den
Avatar billede poko1 Ekspert
08. juli 2010 - 08:23 #4
I ekstrabladet var der i sidste uge en sådan sag her kan du se dine rettigheder.
http://ekstrabladet.dk/kup/vagthundene/article1368880.ece
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2010 - 09:26 #5
Har du ingen garanti der dækker det?

- Daniel Stuhr
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
08. juli 2010 - 09:59 #6
Det er ikke Acer der bestemmer hvornår det er nok, det er dig :)
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
25. august 2010 - 13:16 #7
Har du fået pengene tilbage?
Avatar billede randrup42 Nybegynder
22. oktober 2010 - 18:29 #8
Nej de undersøger den igen