Avatar billede hobbittend Novice
08. juli 2010 - 11:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder google billeder?

Hey

Hvordan er det helt nøjagtigt at at google finder billeder på nettet?

Hvis jeg søger på et billedes filnavn, burde det dukke op, ikke?
eller hvis jeg laver en billedsøgning på en tekst, burde de billeder på den side hvor teksten står også komme frem, ikke?

Har jeg forstået det rigtigt?

I så fald, hvorfor kommer billederne på min side ikke frem i googles billedsøgning? eller hvordan får jeg dem til at gøre det?
Avatar billede ch007 Nybegynder
08. juli 2010 - 11:36 #1
Du skal google-optimere din side. Google skal jo vide at din side eksisterer.

Prøv at søge på google på noget der ligner: google optimering tutorial.
08. juli 2010 - 19:11 #2
Provokation: Point ude: 745 - Du har også besvær med at finde dine tidligere stadig åbne spørgsmål -> Så her er et hint -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/hobbittend
Avatar billede hobbittend Novice
27. juli 2010 - 17:30 #3
Jeg lukker normalt spørgsmålene når jeg får svar på dem...
Jeg har her f.eks. ikke fået løst mit problem endnu..

Jeg har prøvet en lille test med Alt-tags, title-tags og filnavne.
http://freerun-net.dk/Billedtest.html

Google kan sagtens finde teksten på siden her, men billederne dukker ikke op i billedsøgning
Hvad kan det skyldes?
Avatar billede hobbittend Novice
15. januar 2011 - 15:51 #4
Jeg har stadig ikke fundet en løsning på dette.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede hobbittend Novice
06. marts 2014 - 16:54 #5
Lukket