Avatar billede Martin-Vinstrup Nybegynder
10. juli 2010 - 17:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MacBook Pro varme

Hej :)

Jeg har kigget på en Hp Envy 15 tommer med i7 processer og MacBook Pro 15 tommer med i7 processer.

Jeg har hørt at Hp Envy kun skulle kunne køre i 2-3 timer ved lidt krævende brug med det normale batteri :( Så derfor har jeg meget kræftigt overvejet MacBook Pro - især fordi jeg synes Mac Os fungere virkelig godt!

Det der er mit spørgsmål er:
- Der er rygter om at MacBook Pro 15 kan blive meget varm se fx. denne artikel: http://www.pcauthority.com.au/News/172791,macbook-pro-helps-core-i7-hit-100-degrees.aspx  Kan det passe at MacBook Pro bliver meget varm?, Kan den finde på at lukke ned pga. varmen? og skal jeg forvente at blæseren køre hele tiden pga. varmen?
- Har Hp Envy "også" problemer med varmen?

Jeg søger især svar fra nogle der bruger Mac til hverdag!
Avatar billede Martin-Vinstrup Nybegynder
10. juli 2010 - 17:20 #1
Avatar billede Martin-Vinstrup Nybegynder
05. september 2011 - 07:44 #2
lukker tråden