Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
11. juli 2010 - 11:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde trådløst netkort på Zepto 6324W

Hej

Jeg har dummet mig, og har fået slettet driveren til mit trådløse netkort på min Zepto 6324W (Jeg troede, at jeg bare uden videre kunne geninstallere det - men der tog jeg fejl).

Jeg har nu i to uger forsøgt en helvedes masse ting, for at løse problemet (installere stort set alle drivere fra Zepto, hente alle windows-opdateringer osv.).

Jeg har også checket diverse fora, men der står der bare, at det er et Intel 4965AGN. Men den vil computeren ikke æde (har prøvet Speccy for at se, hvad der sidder i, men den kan ikke vise netkortet).
Oven i hatten kan computeren nu heller ikke finde netværkscontrolleren, og jeg tror, at de to ting hænger sammen.

(Se screedump her: http://rasmuslind.com/enheds.jpg)

Jeg har Windows Vista Home 32Bit.
Avatar billede noltus Novice
11. juli 2010 - 12:55 #1
du skal installere chipset drivereb ørst,så skulle netværkskontrolleren gerne være ok,bagefter installerer du netkort driveren,du kan hente dem her http://zepto.contigio.com/Drivers/Notebooks/Znote_6324W.html
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
11. juli 2010 - 13:49 #2
Hej noltus

Tak for dit svar. Jeg har forsøgt at installere chipset - men forgæves. Den skriver, at chipsettet er intstalleret. Men jeg har stadigvæk det gule udråbstegn ved netværkscontrolleren.

Skal jeg gøre det i fejlsikret tilstand - eller burde det ikke have noget at sige?

Venligst
Rasmus
Avatar billede noltus Novice
11. juli 2010 - 17:48 #3
Fejlsikret har ikke noget at sige,men har du installeret alle drivere inc.hda bus og lan drivere
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
12. juli 2010 - 13:27 #4
Hej igen

Nu har jeg installeret det hele - og fundet en driver til netkortet. Og det virker.

Tak for hjælpen! Smid et svar!

Venligst
Rasmus
Avatar billede noltus Novice
12. juli 2010 - 14:06 #5
Godt det virker igen

Noltus