Avatar billede simotho Nybegynder
26. juli 2010 - 21:53 Der er 2 kommentarer

Hent html fra div og derefter sæt det bag på URL

Hej alle! :)
Jeg sidder med et lille (meget) irriterende problem.

Jeg forsøger at gøre følgende:

Dette stykke kode er det som generer mine <select><option></option></select>
<?php echo createMonths('start_month', 4); ?>
<?php echo createDays('start_day', 20); ?>
<?php echo createYears(2000, 2020, 'start_year', 2010); ?>
Div klassen som hedder "Year" bruger jeg til at hente indholdet fra select boksen ovenover, det virker som det skal.

                                  <div class="year"></div>
                                    <script>
                                            $("select").change(function () {
                                              var str = "";
                                              $("select option:selected").each(function () {
                                                    str += $(this).val() + "/";
                                                  });
                                              $(".year").text(str);
                                            })
                                            .change();
                                    </script>

Men hvordan henter jeg det jeg har valgt og som kommer til at stå i Year og skriver det ind bag f.eks denne URL:
domæne.dk/hent/[Her skal indholdet fra Year så være, så jeg kan få det ind som en del af URLen]

Kunne være SUPER fedt hvis i havde et godt svar på det!
God dag! ;)
Avatar billede simotho Nybegynder
27. juli 2010 - 09:08 #1
Ingen der kan hjælpe? :)
Avatar billede simotho Nybegynder
27. juli 2010 - 16:52 #2
Stadig ingen? :)