Avatar billede infam Nybegynder
27. juli 2010 - 15:37 Der er 1 løsning

Lyd til TV med DVI-HDMI kabel og minijack til composition

Jeg har ovenstående set-up men der kommer ikke lyd med over på TV'et. Under "component in" er der to røde en hvid og en grøn og en blå indgang. Bruger jeg den nederste røde og den hvide så er der fint lyd på AV1, men self intet billede da det er via DVI -> HDMI billedet bliver sendt. Skifter jeg så til HDMI1 så er der billede men ingen lyd.

Bag på fjernsynet er der en kategori der hedder "HDMI IN" her er der også en hvid og en rød indgang men når jeg smider lyd-stikkene ind i  disse to er der stadig ingen lyd. Nogen forslag til hvad jeg gør galt eller om det overhovedet kan lade sig gøre?
Avatar billede infam Nybegynder
27. juli 2010 - 17:26 #1
Ja det var flot, jeg havde fat i det forkerte stik :D