Avatar billede tuxitheone Nybegynder
27. juli 2010 - 20:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver mangler

Hej alle sammen!!

Jeg har en laptop HP G7000 som jeg lige har lagt windowsXP på min nu står jeg og mangler en driver til min trødløse netværk og jeg er lige ved at gå ud af mit godeskind, så hvis nogen kan hjælpe ville det bare være sagen...

Hvis man kigger på HP hjemmeside kan kan kun finde driver til VISTA til denne maskine, der hedder driveren: Intel PRO/Wireless Drivers for Microsoft Windows Vista og Broadcom Wireless LAN Driver for Microsoft Windows Vista, disse to kan ikke findes til denne maskine når den køre XP, så hvis der sidden som kan hjælpe mig med den ville det være super... på forhånd tak
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
27. juli 2010 - 22:03 #2
Først mange tak..
Men den bliver ved med at sige:
Kan ikke installere dette hardware, da det nødventgie software ikke er tilstede.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
27. juli 2010 - 23:00 #3
Prøv at downloade DeviceDoctor. Det er et program som finder komponentet på din pc og driveren der passer til dit styresystem.
Avatar billede zero_lock Nybegynder
28. juli 2010 - 20:53 #4
programmet sisoft sandra er et mere præsist program