Avatar billede janlau Nybegynder
28. juli 2010 - 17:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Videoredigering

Hej.Er der nogen der kender et nemt program hvormed man kan skjule f. eks. et ansigt i en videosekvens? Har prøvet et par stykker bl. a. Pinnacle,Premiere og Sony Vegas men for en begynder som mig synes jeg de er for vanskelige.
Venlig hilsen
Jan
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
28. juli 2010 - 18:13 #1
Powerdirector 8.0 burde kunne klare problemet. det er selvf nemmest hvis de ikke flytter sig for meget.
Avatar billede frem-ad Professor
28. juli 2010 - 18:25 #2
hvis du har windows så er funktion i movie maker
Avatar billede janlau Nybegynder
28. juli 2010 - 18:55 #3
Tak for svarene.Har Powerdirector 8 men sløringen skal kunne følge ansigtet i bevægelse.Det mener jeg hverken PD8 eller MM kan gøre.
Jan
Avatar billede frem-ad Professor
28. juli 2010 - 19:32 #4
Nå det er det du vil jeg trode bare det var ved en enkel person i et enkelt klip

Men så skal du kigge nærmere på Pinnacle Studio (eller et af de lidt mere pro programmer)
Der står lidt om det her http://pinnaclestudio.helpmax.net/da/video-effects/plus-effekter/sl%C3%B8ring/  Huske også at se under Bevægelsessløring)
Avatar billede janlau Nybegynder
29. juli 2010 - 09:24 #5
Tak for svaret.Har Pinnacle Studio 12 Ultimate men synes godt nok at det er besværligt at bruge men der findes måske ikke noget der er nemmmere.
Jan
Avatar billede jebbe74 Nybegynder
29. juli 2010 - 12:57 #6
Adobe Premiere Elements 8, har en funktion, hvormed man kan følge et opjekt med grafisk figur. Denne figur kunne godt være en sløret maske.

MVH jebbe74
Avatar billede frem-ad Professor
29. juli 2010 - 19:23 #7
Ja men Adobe Premiere Elements 8 er da slet ikke for nybegynder.

#5 Det du vil lave er jo heller ikke lige noget for begynder så derfor er det jo heller ikke noget der er i begynder programmer
Avatar billede janlau Nybegynder
30. juli 2010 - 13:47 #8
Det er åbenbart og desværre nok rigtigt hvad du siger "frem-ad",tak.
Jan
Avatar billede jebbe74 Nybegynder
18. august 2010 - 17:20 #9
Hvad er et begynderprogram?
Er det et program der er på dansk?

Kig på alle de programmer der er i handelen. Grundlæggende er de ens.
Man kan kun Indsætte (capture) sine film på en måde og man kan også kun lægge sine film ned på timelinen på en måde. De fleste overgange (transitions) overføre man også til sin film på samme måde i programmerne.

Det der er forskelligt ved programmerne, er deres brugerflade. Samt at et par stykker af dem som sagt er oversat til dansk.

Det eneste begynder program jeg kender, er Movie Maker. Og det bliver man hurtigt træt af, fordi det ikke kan så meget.