Avatar billede Amah Nybegynder
28. juli 2010 - 17:52 Der er 3 kommentarer

Finde et kabinet til en hardisk

Så døde min gamle bærbare, har erstattet den af en ny, men jeg skulle gerne kunne hente nogle dokumenter med over på den nye, hvad skal jeg kigge efter og hvor?

Pc'en der ny hviler i fred næsten er en Acer Aspire 4520, hardisken er en 250GB, jeg tænker man må kunne få et smart bette tomt kabinet så man lige kan plotte den i, nogle af jer som kan hjælpe mig hvilet et jeg skal have.

Kan det her evt være noget?
http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=EH%2D25BSII
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
28. juli 2010 - 18:18 #1
Hvis det er en SATA harddisk du har så er den god nok. Jeg har den selv til min nintendo Wii, og der fungere den udemærket. Så køb du roligt den.
Avatar billede Amah Nybegynder
28. juli 2010 - 21:33 #2
Hvordan kan jeg se om det er en Sata Hardisk?

Dens sokkel består af 3 dele, den ene del er en sokkel med 4 små ben?

Jeg syntes ikke der står nogle steder hvad den hedder.
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
28. juli 2010 - 21:46 #3