Avatar billede the_zyx Nybegynder
29. juli 2010 - 10:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hidden field overfører kun del af value

Hej Eksperter

Jeg laver et udtræk fra min database og smider $name med som et hidden felt.
Herefter gemmes den så i en anden tabel, og det går fint. Men. Der sker dog noget underligt.

I første omgang er fx $name = "Jens Jensen";
Når den gemmes i et hidden felt og sendes videre, og gemmes i den anden tabel, så kommer kun "Jens" ud.

Er der nogle der har en forklaring på det?

Mvh
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. juli 2010 - 11:02 #1
Umuligt at sige uden kode, men et eller andet sted glemmer du måske ' eller " rundt om din variabel. $_POST[navn] til $_POST['navn'].
Avatar billede the_zyx Nybegynder
29. juli 2010 - 12:40 #2
Godt tænkt ;)
Du har helt ret.
Smid et svar
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. juli 2010 - 13:04 #3
Ellers tak, samler ikke på point. Læg selv et svar og accepter.
Avatar billede the_zyx Nybegynder
08. juni 2011 - 10:46 #4
Tak