Avatar billede vama Nybegynder
30. juli 2010 - 19:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar

Hej alle
Har udset mig to bærbare, men kan ikke lige bestemme mig hvilken det skal være.
Den første er:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=791021
Den anden er:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=Vision+NB588&pid=824063

Håber i kan hjælpe lidt med valget :)
Avatar billede besle Nybegynder
31. juli 2010 - 12:39 #1
For at kunne sige hvad der er bedst til dig, bliver vi nød til at vide hvad computeren skal bruges til ?

Hvis det er til gaming er MSI'en kraftigst, til tungere opgaver som videoredigering, og multitasking er Vision bedre.
Avatar billede vama Nybegynder
31. juli 2010 - 14:18 #2
Den skal primært bruges til spil.
Avatar billede besle Nybegynder
31. juli 2010 - 14:57 #3
Så er MSI'en den bedste, da det noget kraftigere grafikkort kan trække meget mere.
Avatar billede vama Nybegynder
31. juli 2010 - 17:11 #4
Så er det da den jeg bestiller :)
Smid et svar så er der point på vej
Avatar billede besle Nybegynder
31. juli 2010 - 17:16 #5
:)