Avatar billede Mads890 Nybegynder
03. august 2010 - 11:28 Der er 3 kommentarer

Sort skærm og en boks!

Hej! Jeg syntes det er vildt irriterende at vær gang nu hvor jeg logger ind på min bærbar så lige efter velkommen kommer der en sort skærm og en boks hvor der står: opretter forbindelse til  skrivebordet, også nedenunder det: C:\windows\system32\Windir\taskmanager.exe. og restart under det.
Jeg ved ikke om det kan være en virus eller hvad men det er vildt irriterende. Jeg har hverken adgang til mine filer, eller alt andet som jeg havde der på. Svar venligst hurtigt.

- Mads
03. august 2010 - 15:33 #1
Velkommen til E. ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

Og det er sket 'pludseligt' ?

Hvad i [Fejlsikker Tilstand] ?

---

Mere kan følge når du har KOMMENTERET ovenstående...
Avatar billede Mads890 Nybegynder
04. august 2010 - 12:52 #2
Ja pludseligt. Windows 7! Kan ikke komme ind under det...
04. august 2010 - 19:51 #3
Hvad i [Fejlsikker Tilstand] ?