Avatar billede Slettet bruger
04. august 2010 - 22:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Javascript spin images

Hej experter

Ville høre om der ikke var en expert, der ville smække et script op til spin images. Her er et eksempel på hvad jeg er ude efter http://jdstiles.com/java/nav/3dspinmenu.html det skal bare være billeder, den skal rotere med 4 billeder. Og den skal ikke dreje via buttons men når man klikker på dem. Nogle der kan hjælpe?

MVH Chirstian R. Larsen
Avatar billede arne_v Ekspert
04. august 2010 - 22:34 #1
Java og JavaScript er to forskellige sprog

Java spoergsmaal hoerer hjemme her

JavaScript spoergsmaal hoerer hjemme i http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2010 - 22:36 #2
Arh sry havde jeg overset S:
Avatar billede avlund Nybegynder
05. august 2010 - 13:45 #3
Prøv at kigge på jQuery Feature Carousel (kræver at du installerer jQuery, men det er såmænd heller ikke en dum ting at bruge).
Avatar billede avlund Nybegynder
05. august 2010 - 13:46 #4
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2010 - 15:56 #5
Tak for linket/svaret du for pointene(:
Avatar billede avlund Nybegynder
07. august 2010 - 16:11 #6
Var så lidt! :)