Avatar billede g2andg2 Nybegynder
05. august 2010 - 11:48 Der er 1 kommentar

Vis java

Hej;

Jeg har en fil med koder, i java form

Hvad for et program skal jeg sætte det ind i for at se det som en hjemmeside?

Typen er html PUBLIC
Avatar billede avlund Nybegynder
05. august 2010 - 13:41 #1
Hvis det er Java, er det et vidt begreb. I nogle tilfælde kan du lægge det ind i en applet, andre gange er det ikke så ligetil (hvis der er eksterne afhængigheder, f.eks. til noget Java Enterprise).

Er du sikker på at det ikke er JavaScript? For så bruger du bare

<script type="text/javascript" src="[sti og navn på fil]"></script>

et sted i din side, helst inde i <head>-tagget.

Hvis det ikke hjælper, så post evt. en smule af koden, så vi kan se hvad det handler om og hjælpe dig bedre på vej.