Avatar billede marvel Praktikant
06. august 2010 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skift mellem vinduer

Hej, jeg har behov for at have to seperate vinduer - ét til hver excel-dokument, da jeg bruger to skærme.
Jeg har ikke kunnet finde andre muligheder end at aktivere/deaktivere visning af seperate dokumenter i proceslinien - men dette gør ingen forskel på visningen af selve dokumenterne.

Jeg har forsøgt med denne work around:
http://help.lockergnome.com/office/Open-Excel-Files-Separate-Windows--ftopict706425.html

Der må da finden en mere alm løsning??

Jeg bruger Office 2007 SP2
06. august 2010 - 11:20 #1
Hvis du starter Excel 2 gange fra Start-knappen, starter de i hver sin session, og du kan flytte det ene vindue til den anden skærm.
Avatar billede marvel Praktikant
06. august 2010 - 11:42 #2
Hej erik, ja, det er korrekt. Det er da en slags løsning. Er dette virkelig den eneste mulighed, hvis ikke man vil rode med div. parametre og reg.edit?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. august 2010 - 12:29 #3
Du kan expande excel til at fylde begge skærme ved ikke at afvikle i maksimeret og så bare udvide excel arbejdsområdet. Her kan du så åbne to forskellige ark og arbejde med dem i samme view.

Linket herunder viser et screenshot af excel der er delt over to skærme:

http://img683.imageshack.us/img683/1397/excelu.png
Avatar billede marvel Praktikant
04. oktober 2010 - 09:58 #4
Erikjuul, smider du et svar, så lukker vi sprg. Tak for input også til innercitydk
08. oktober 2010 - 23:00 #5
OK!