Avatar billede mfp18 Nybegynder
07. august 2010 - 19:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TDC Sikkerhedspakke / Norton internet Security

Jeg står over for et valg mellem disse 2 pakker TDC Sikkerhedspakke / Norton internet Security jeg syntes rigtig godt om dem begge 2 men jeg skal træffe et valg jeg kender godt de gamle skrøner om Norton så dem gider jeg ikke høre om for sådan er Norton ikke idag og TDC er også god men hvad er bedst og hvad for en bruger færrest resurser
og hvad for en mærker jeg mindst til den skal bare gøre sit arbejde uden og spørge for meget det skal køre på 2 pc er som begge køre med Windows 7 og begge af nyere dato med 2 og 4 Gb ram
07. august 2010 - 20:27 #1
Bare for at 'bygge' på ->
http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?id=18479
Er baseret på 'pakken' fra [F-Secure] ...

http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken/ ? (Har dog mistanke til at denne oversigt + tilhørende anmeldelse ikke er opdateret i længere tid ?)
Avatar billede a62681 Nybegynder
07. august 2010 - 22:05 #2
Jeg har selv TDC's F-secure på min stationære og den giver en rigtig god sikkerhed. Men den gør desværre også en pc sløv. Ellers laver den sit arbejde uden at den spørger om dit og dat.. Norton kender jeg ikke men har læst at den nyeste version er en af dem der sløver en pc mindst.
Det var hvad jeg ku bidrage med.
Avatar billede Perhaps Nybegynder
08. august 2010 - 11:11 #3
Hej mfp18

Ingen gode sikkerhedspakker sløver i dag computeren væsentligt. Er din computer blevet sløv efter installation af en ny sikkerhedspakke så er det fordi du har rester liggende som din nye sikkerhedspakke ikke vil arbejde sammen med, ofte rester af andet sikkerhed.

Når du står over for at skulle vælge mellem en tdc-pakke (F-secure) og en pakke du selv skal styre så ville jeg personligt vælge den jeg selv skal styre, altså i dette tilfælde Norton. Jeg kender dig og lidt :-) og ved at du sagtens kan klare den.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
08. august 2010 - 19:55 #4
Jeg takker mange gange for de svar jeg har fået og jeg tror jeg vælger Norton den virker mere overskuelig og nemmere og arbejde med tak for tilliden Perhaps jeg prøver efter bedste evne og jeg syntes da jeg lære en masse ting ved og følge med i hvad der sker her og på Spywarefri så jeg klare mig da og stiller så nogen dumme spørgsmål en gang i mellem når jeg har behov for lidt hjælp Perhaps hvis du smider et svar så får du nogen point også lukker vi her
Avatar billede Perhaps Nybegynder
08. august 2010 - 22:54 #5
Hej mfp18

Jeg går ikke så meget efter points så giver dem videre til de andre som har lagt svar altså karise og a62681. Ha' en fortsat god søndag selv om der ikke er så meget tilbage
08. august 2010 - 23:06 #6
Ping...