Avatar billede mile Juniormester
10. august 2010 - 13:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Folde ud - overskrift

Hej

Nogen der ved om man i Word 2007 kan lave en overskrift til et afsnit, der hvis man klikker på overskriften så vises underpunkterne ?

Eks:

Her er så første afsnit (foldes ud hvis det skal bruges )
-    Punkt 1
-    Punkt 2
-    Punkt 3
Avatar billede supertekst Ekspert
10. august 2010 - 23:10 #1
Er det til anvendelse i et alm. dokument - eller? Samt gerne lidt om formålet.
Avatar billede mile Juniormester
11. august 2010 - 08:12 #2
Ja det er chefen der skal lave et eller andet i et alm. dokument. Hvis du forestiller dig at "Her er så første afsnit (foldes ud hvis det skal bruges )" er en overskrift. Så vil han gerne have at punkterne under den er skjult indtil man klikker på denne overskrift.
Avatar billede supertekst Ekspert
11. august 2010 - 08:46 #3
Ok - så skal overskriften altså stå alene i dokumentet, hvis der ikke foldes ud?
Avatar billede mile Juniormester
11. august 2010 - 09:43 #4
Ja
Avatar billede supertekst Ekspert
11. august 2010 - 13:58 #5
lidt inspiration hentet fra et andet af dagens spørgsmål:

http://www.gmayor.com/SelectFile.htm
Avatar billede mile Juniormester
11. august 2010 - 14:17 #6
Tak kigger lige på det.
Avatar billede mile Juniormester
02. september 2010 - 09:08 #7
Kommer vist ikke videre med denne, men tak for hjælpen alligevel.