Avatar billede tobiash Praktikant
11. august 2010 - 11:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

reset en ds6800 tilbage til factory settings

Jeg har en IBM DS6800 som jeg gerne vil resette tilbage til factory settings.

Jeg har ikke root/admin access, men kun guest access.

Håber at nogen kan hjælpe!

På forhånd tak
Tobias Hansen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. august 2010 - 12:08 #1
Du kan læse lidt her, og se hvorvidt det hjælper dig, eller sender dig videre til IBM: http://www.ibm.com/developerworks/forums/thread.jspa?messageID=14263301

Sådan et spørgsmål ville jeg iøvrigt nok vælge at lægge under "Servere" i stedet for non-IT-kategorien "Fri debat"
Avatar billede tobiash Praktikant
26. september 2010 - 10:35 #2
Lukket