Avatar billede staunfeldt Nybegynder
11. august 2010 - 20:49 Der er 3 kommentarer

Hvilken password database har brugt denne fil PASSDB.FDB

Jeg har brugt en password database, men jeg kan ikke huske hvilken.

Det eneste jeg har er denne fil PASSDB.FDB

Jeg har googlet men kan ikke finde den.

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2010 - 20:59 #1
Firebird DB
Avatar billede staunfeldt Nybegynder
11. august 2010 - 21:28 #2
Det er sansynligt at password databasen har brugt Firebird DB. Jeg leder efter selve password database programmet som har oprettet filen for mig.
Avatar billede H_Klein Novice
18. august 2010 - 14:01 #3
Hejsa,

Fandt nedenstående på nettet, men ved ikke om det kan være til nogen hjælp...

--------------------------

FDB File Extension
Type: Data Files | Fdb Codec | FDB Player for windows & Mac

FDB is a Portfolio Catalog. This webpage includes following information: FDB file extension, user guides and software to open/edit .fdb format file.

Related File Extensions: Fdb,  Dbse
FDB - Primary database of images used by Extensis Portfolio, Portfolio refers to these files as Catalogs (or Catalogues). The files can be quite large as they contains a thumbnail image and metadata for each file stored in the catalog. FDB is probably a contraction of "Fetch DataBase" - Portfolio is being developed from what was Aldus Fetch.

Open FDB files on Windows/Mac

•Portfolio - Portfolio is a financial information agent that gathers quotes and computes position values for your personal stock list.
Portfolio has limited ability to batch convert certain imaging formats to TIFF, JPEG, DNG, JIF,VFZ/PFZ, IPTC, XMP formats and index and search text from select documents.

The FDB file format may also refer to

1. Art Explosion Catalog - File extension is used by Art Explosion. Portfolio catalog file. Database of clip art images stored in an Art Explosion collection; contains metadata and a thumbnail image for each picture referenced in the catalog.

Open FDB files on Windows/Mac

•Nova Development Art Explosion
•Extensis Portfolio Browser
2. Navison Financials database - Database that stores financial information for a Microsoft Dynamics NAV project; used for business administration and management; can be accessed by other programs that support ODBC connections. Website requires password and login.

Open FDB files on Windows
•Microsoft Dynamics NAV or Navision
3. FeedDemon SQLlite Data File - FeedDemon is a popular Windows RSS reader. FeedDemon version 3 (beta) changed from XML to SQLlite and uses an FDB file as its data.

Open FDB files on Windows

•FeedDemon
4. Fiasco Database database file - Fiasco is an Amiga database engine sometimes used for Web servers.

5. Firebird Database - Firebird is a relational database offering many ANSI SQL-99 features that runs on Linux, Windows, and a variety of Unix platforms. Firebird is an open source branch of the Borland Interbase SQL server.

6. FlukeView Forms database file - Fluke Corporation manufactures, distributes and services electronic test tools and software.

7. FormTool Pro form file - File extension is used by FormTool Pro. Form file. FormTool was developed by IMSI.

Related software to fdb file extension
FDB Get
FDBGet 1.2.3 Fdbget.exe is a little tool to retrieve forwarding database entries

Related searches: retrieve database SNMP read retrieve table

Database Viewer Editor
Database Viewer-Editor 7.2.0661 xBaseView is a database tool for novice database administrators/advanced users

Related searches: Database Viewer database editor database search

LS MyLib
LS MyLib 0.92 RC MyLib is functional and simple in use cataloger of disks, files and music with the possibilities of the extended search

Related searches: disk cataloger extended search database engine auto description disk search

N-CAT
N-CAT Numismatic Database Management for the Historian and Collector

Related searches: Numismatic Database Numismatic collection Numismatic historian Numismatic coin

Adobe Reader
Adobe Reader lets you view and print PDF files using Adobe Reader

Related searches: adobe pdf reader 9 adobe reader plugin adobe reader for windows 7 adobe reader vs foxit reader adobe reader flash
----------------------------

Med venlig hilsen

Henrik